Unghundeholdet
Unghunde forår 24 | 24-2
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Info

Holdet til hunde, der ikke har opnået den alder eller de færdigheder, som kræves for at fortsætte i de to forskellige grene klubben tilbyder.

Dette hold er som udgangspunkt til de hundeførere, som har gennemgået hvalpeholdet. Har man gennemført et tilsvarende kursus andetsteds kan man også deltage.

Der vil blive arbejdet mere med de grundlæggende øvelser, man blev introduceret for på hvalpeholdet. Kontaktøvelser bliver der også lagt stor vægt på, fordi de er grundlaget for godt samarbejde hund og fører imellem.

Øvelserne vil være, men ikke begrænset til, lineføring, sit, dæk, stå og indkald, derudover vil næsearbejde så som sporsøg, hvor hunden følger et spor, udlagt af føreren, samt frit søg, hvor hunden skal finde en genstand og bringe den tilbage til føreren, blive introduceret.

Unghunde, der har deltaget på hvalpehold. Pris er ekskl. betalingsgebyr.

Vintersæson trænes der søndag 9.30-10.30 og sommersæson trænes der torsdag 17.45-18.45.

Husk, der også skal meldes på Årskontingent!

Startdato
07.01.2024